Articles
ASPERGER
AUTISME
CURRICULUM
DIVERSITAT
EDUC. EMOCIONAL
GUIES FAMÍLIES
LLENGUATGE
ORIENTACIÓ
PROJECTES
PROVES
PSICOPEDAGOGIA
TDAH
TESTS
Articles
Llistat d'articles publicat
s
ASPERGER
-
Alumno afectado con síndrome de Asperger en el aula ordinaria
-
Características del Síndrome de Asperger
-
Diferencias entre el Síndrome de Asperger y el Autismo
-
Estrategias prácticas para el aula
-
Guía práctica para la intervención en
el ámbito escolar
-
Síndrome de Asperger en la infancia
AUTISM
E
-
Áreas a trabajar con niños y niñas autistas
-
Autismo infantil. Perfil de un niño con autismo, según las edades
-
Característiques de l'autisme
-
Síntomas del Trastorno del Espectro Autista (TEA)
-
Trastorno del Espectro Autista. Clasificación
-
Trastorno del Síndrome Autista (TEA). Signos y síntomas
CURRÍCULUM
-
Competències Bàsiques. Educació primària i educació secundària
-
Currículum d'Educació Primària
-
Currículum d'Educació Secundària
-
Models de plans de suport individualitzat
-
Orientacions per a l'elaboració del pla de suport individualitzat
-
Pauta d'avaluació de les competències i habilitats adaptatives
DIVERSITAT
-
Atenció a la diversitat
-
Dif
erentes
-
Necessitats específiques de suport educatiu
-
Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya
EDUCACIÓ EMOCIONAL
-
Autoestima
-
Consejos para tolerar la frustración
-
Educació emocional. Blocs a treballar
-
Emocions i sentiments
-
Entrenament per a la gestió eficaç de les emocions...El Mindf
ulness
-
Entrenamiento de las habilidades sociales
-
Habilitats socials
-
Importància i necessitat de les emocions a la infància i a l'adolescència
GUIES PER A FAMÍLIES
-
Atenció educativa a l'alumnat que pateix malalties prolongades
-
Infants amb sordesa o sordceguesa
-
Infants amb tartamudesa
-
Infants i joves amb alteracions greus de conducta
-
Infants i joves amb altes capacitats intel·lectuals
-
Infants i joves amb discapacitat motriu
LLENGUATGE
-
Dislèxia
. Conceptualització. Orientacions psicopedagògiques
-
Herramientas para la evaluación de la lectoescriptura dislexia
-
Patologies de la comunicació lingüística a l'àmbit de l'educació
-
Propostes d'intervenció per a l'alumnat amb dificultat de comunicació i llenguatge
-
Protocol de detecció i actuació en dislèxia a l'etapa infantil
-
Protocol de detecció i actuació en dislèxia al cicle inicial
-
Protocol de detecció i actuació en dislèxia al cicle mitjà
-
Protocol de detecció i actuació en dislèxia al cicle superior
-
Protocol de detecció i actuació en dislèxia als cicles formatius i batxillerat
-
Treball de les habilitats lectores
ORIENTACIÓ
-
Etapes del sistema educatiu
-
Famílies professionals. Grau Mitjà i Grau Superior
-
Formació professional dual
-
Materials de suport per a l'orientació a l'ESO
PROJECTES
-
Projecte de convivència. Mediació escolar a l'educació secundària
-
Treballar per projectes a l'educació primària
-
Treball sobre els projectes tecnològics
PROVES
-
Avaluació de la comprensió lectora ACL-3 i ACL-4
-
Avaluació de la comprensió lectora ACL-5 i ACL-6
-
Programa PISA de la OCDE
-
Protocol de comprensió lectora per als alumnes de 1r. d'ESO
-
Prova psicopedagògica de càlcul mental a 1r. curs de l'ESO
-
Prova psicopedagògica de càlcul mental a 2n. curs de l'ESO
-
Prova psicopedagògica de problemes matemàtics a 1r. curs de l'ESO
-
Prova psicopedagògica de problemes matemàtics a 2n. curs de l'ESO
-
Prova psicopedagògica de problemes matemàtics a 3r. i 4t. curs de l'ESO
PSICOPEDAGOGIA
-
Altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu
-
Alumnat amb trastorns de comportament
-
Aportacions i implicacions de les Competències Bàsiques a l'àmbit de l'educació
-
Assetjament i ciberassetjament entre iguals
-
Atenció educativa per alumnat amb n.e.e. associades a trastorns conducta...
-
Características de las generaciones X, Y y Z
-
Consells per ensenyar als teus fills a tolerar la frustració
-
Convivència en els centres docents de l'educació secundària...
-
Demencia digital
-
Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya
-
Dilema de la Generación Z
-
Educació inclusiva
-
Educació secundària postobligatòria a Catalunya: Dilemes, indicadors i hipòtesi
-
El uso de la tecnología en el aula interfiere en el aprendizaje escolar
-
Escalas de observación de hábitos de trabajo y rasgos de comportamiento social y personal
-
Estructura de 10 sistemes educatius de l'OCDE
-
Estudio sobre las seis generaciones de la Era Digital
-
Funciones cognitivas
-
Generacion Z. Generación de cristal
-
Guía para la prevención de la conducta suicida
-
Habilidades y competencias del siglo XXI.
-
Intel·ligències múltiples de Gardner
-
Ítems d'hàbits de treball i trets de comportament personal i social
-
Intervención psicológica en una adolescente con problemas emocionales...
-
Jerarquía de las necesidades humanas, según Maslow
-
Mantenir la disciplina a classe
-
Mediació educativa
-
Narcisismo adolescentes en les redes sociales y salud mental
-
Organigrama de 10 sistemes educatius de l'OCDE
-
Problemes de comportament d'infants i adolescents a Catalunya
-
Programa de competència social al 1r. cicle de l'ESO
-
Programa de competència social al 2n. cicle de l'ESO
-
Protocol d'exploració de l'alumnat de cicle inicial i mig a Educació Primària
-
Protocolo de evaluación psicopedagógica centrada en el alumnado
-
Realización de una DAFO personal
-
Resolució positiva dels conflictes
-
Suïcidi i adolescència
-
Técnicas para hablar en público
-
Tècniques d'estudi
-
Teorías del aprendizaje más importantes
-
Transicions a l'educació postobligatòria a Catalunya
-
Violència i comportaments disruptius a l'ESO. Com millorar el clima d'aula
TDAH
-
Alumno con TDAH. Guía práctica para educadores
-
Comportamientos típicos del alumnado con TDAH
-
Diagnòstic i tractament del TDAH
-
TDAH. ¿Trastorno o invención?
-
Trastorn del dèficit d'atenció i hiperactivitat
TESTS
-
Matrius progressives de Raven
-
Test de la casa
-
Test de la figura humana. Indicadors associats a la personalitat
-
Test de lateralitat
-
Test de Raven on line
-
Test sociomètric
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada